I'll be home soon
Uge 4-6

Uge 4

Mandag d 15 til fredag d 19 febuar

Hele denne uge er gået med skole og afslapning. Har ikke lavet det store, andet end lektier.

Lørdag d 20/2

Stod op kl 10, spiste morgenmad hvorefter jeg gik i Westfield og fik vokset ben, ikke lige så smertefuldt som sidst, men langt fra behageligt.

Kl 12 30 hentede Allan mig, og vi kørte hen til Al’s lejlighed hvor vi hørte musik og ventede på at Belinda og Grant skulle komme. Så vi kunne spise frokost.

Da Belinda og Grant kom tog vi på en pub hvor vi spiste frokost. – en steak til alle med pommes frites. Mums.
Efter det tog vi hjem til Allan og spiste chips og drak øl samt hørte til de første live optagelser med AC/DC.

Ved en 18 tiden pakkede vi sammen, gik ned og tog toget og tog til Olypic Park, hvor vi skulle til koncert med AC/DC.

Jeg købte en t-shirt der fra.

Det var en super fed koncert. 70 000 mennesker på et fodbold stadium, og der var ikke engang fyldt op pgr. Af scenen. Det var vildt.

Da vi kom hjem til Allan, snakkede vi videre.

Søndag d 21/2

Da vi vågnede om morgen, gjorde vi os klar og så kørte vi i IKEA for at spise morgenmad men da de var ved at lukke køkkenet spiste vi i food court. Jeg fik pandekager med jorbær og chokolade.

Efter det kørte Allan mig hjem. Da jeg kom hjem kom percey ned, for at høre om jeg ville med ud og gå en tur.

Så efter at havde været i bad og få noget rent tøj på, gik vi en lang tur, lejede 5 sæsson af Greys hvide verden, og gik i gang med at se den.

Uge 5

Mandag d 22/2

Glad for at jeg møder sent om mandagen, for det blev rimlig sent.

Efter skole gik jeg op til Percey og vi så resten af sæssonen, og det blev ret sent igen men det var rigtig hyggeligt.

Tirsdag d 23/2

I dag har den stået på skole og planlægning af min tur til Melbourne, Phillip Island. Tiden flyver bare her nede, har det som om jeg lige er kommet, men har været her i 5 uger nu. Det er utroligt

Onsdag d 24/2

Hele dagen i dag har jeg glædet mig til at skulle afsted, i morgen.

Jeg lavede min engelsk stil færdig, og det er skønt at have en skolelære boende ovenpå som gerne ville læse korrektur på min stil. Så det gjorde Percey.

Jeg gik med Percey hen for at aflevere filmen, og vi så en hun havde der oppe, og så gik jeg ned for at pakke det sidste.

Torsdag d 25/2

Det gik utrolig hurtigt i skolen, jeg tog direkte til lufthavnen efter skole. Da jeg landede i Melbourne tog jeg en Skybus ind til byen hvor jeg sov på et backpackers, mødte tre rigtig søde irske drenge, så dem talte jeg med og spiste aftensmad sammen med.

Fredag d 26/2

Tog til Phillip Island i dag, har været der før, men det var for at se pingviner denne gang er det for at se motorcykler køre ras.

Efter 3½ time undervejs er jeg endelig ved banen, og får mine billetter osv.

Jeg går ned til campside og sætter alt op, og går ned og kigger på noget mc kørsel. Det er ca 37 grader på Phillip Island og skyfrit. Ekstremt dejligt.

Om aftenen er der live musik og fest 3 min. Fra banen kun for folk på campside. Så efter at have spist aftensmad med en jeg mødte som hedder Matt, han er Marshal hvilket betyder han er en af dem der render rundt i de orange dragte og holder øje med hvd der sker på banen. Han er gode venner med Troy C.

Lørdag d 27/2

I går mødte jeg en der heddre Leonie, så vi var sammen hele dagen i dag, det var rigtig hyggeligt, vi så selvfølgelig mere ras, men vejret i dag var meget kølligere end i går og det blæste en hel del mere. Vi havde 14 grader.  Det er altså halvt koldt når man er vant til 20-40 grader.

Når men det var endnu en god dag med massere af ras.

Om aftenen var der igen live musik, så det tog vi op for at se, der var også nogle der lavede burn outs, brændt gummi?? Det lugter utrolig grimt!

Når men Leonie og jeg mødte gik ind for at danse til den musik der nu engang var. Meget sjovt. De andre vi dansede med snakkede vi med efterfølgende, vi var ca 13 personer Matt var der også.

Vi tog ned til vores lejr hvor vi tidligere havde lavet bål og det var stadig i live, så vi varmede os ved det, og var oppe til 0800 om morgenen.

Søndag d 28/2

Vi stod op ved en 12 tiden, og så ras. Da der var pause gik jeg hen og fik taget billeder med James Toseland og Robbin Harms.

Robbin Harms er en dansk super sport køre, og har startede sit eget team up her i den nye sæsson. Så han havde meget at se til. Men han havde stadig tid til at tale med mig og spise oreo’s med mig. Han er helt nede på jorden. Hans gamle mekaniker og team leder kom ind og hilste på mens jeg var der, og vi talte meget godt sammen. Så fik hans telefon nummer og mail adresse så jeg kan sende et billede af min Honda DAX (han er nu team chef for BMW).

Da jeg skulle ned og have bussen om eftermiddagen, kom dem fra BMW kørende og spurgte om hvor jeg skulle hen, så da jeg sagde Melbourne tilbød de mig at køre mig hen til bus stoppet som er inde i Cowes.

Uge 6

Mandag 30/2

Da jeg sad i flyet på vej hjem fr a Melbourne om morgen, fandt jeg ud af hvor træt jeg egentlig var, så regnede med at jeg bare skulle sove. – havde en rød ducati t-shirt på som jeg havde købt, de to mænd der sad ved siden af mig, var meget glade for at snakke til mig og høre om min tur og om hvad jeg lavede i Australien.

Da jeg kom hjem til lejligheden ved en 11 tiden, spiste jeg lidt morgen mad gik i seng sov til kl 13 tog et bad og rent tøj på og tog i skole.

Kom hjem og lavede engelsk.

Tirsdag d 01/3

Tiden flyver bare.

I dag var vi hos noget der hedder McKee dem der levere vare til alle McDonald’s forretninger i Australien, utrolig spændende efter den weekend. Heh.

Onsdag d 02/3

Yay, endnu en dag med lektier.

Spiste wedgies på skolen i dag, de bruger som dressing sød chili sovs og sour cream. Det smager rigtig godt